Ekonomiska krīze bija paretinājusi dalībnieku rindas, ko nevar attiecināt uz organizatoriem – sacensības tiek filmētas no vairākiem punktiem, arī on-board un tas viss redzams uz milzīga ekrāna. Debesīs riņķoja motodeltaplāni, kas gan parūpējas par atrakciju aizķeroties elektrības vados un uzkrītot tieši Latvijas karogam.
Finanšu situācija un sarežģītā Kačerginas trase bija iemesls tam, ka pirmās motošosejas sacensības Baltijā atsevišķas klasēs bija pārstāvētas ar minimālu dalībnieku skaitu. Tas gan nemazināja dalībnieku cīņassparu un ātrumus trasē. Superbike klases uzvarētāja lietuvieša Šarūnas Pladas vidējais ātrums bija 163,53 km/h !!! Startējot sev neierastajā Superstock 600 klasē, kluba „Motoaplis” līderis Dainis Liņķis paspēja gan pabūt apvienotā Superbike un Superstock brauciena vadība, gan pārliecinoši uzvarēt savā klasē, apsteidzot lietuvieti Edgaru Ušakovu.
B 600 klasē ārkārtīgi ātrs bija viesis no Polijas Tomass Ciszevskis, otro un trešo vietu atvēlot mājiniekiem Sokolovas un Goriļčikas. Ceturtais finišu sasniedza Artūrs Ivanovs. Visu distanci notika cīņa par sesto vietu starp Ivaru Kazāku un šosezonas debitantu Ilmāru Rudzonu. Lai arī pēdēja aplī Ilmārs devās ka sestais, tomēr Kazāka ātrums ļāva burtiski pēdējos pagriezienos apdzīt Rudzonu. B 1200 klasē nenoliedzams līderis bija lietuvietis Evaldas Juhņevicius, un tikpat stabili otrais finišā bija Uģis Apse. Ceturtais mērķi sasniedza Artūrs Irbe.
Ceļa motociklu klasē dominēja pašmāju braucēji, atvēlot piekto vietu vēl vienam sacensību debitantam Aināram Štrobergam. Konkurentu trūkumu 250/400 cmm klasē startējošais Tāls Meļķis kompensēja ar cīņām ar lielākas kubatūras motocikliem. Braucienu starplaikā notika arī Baltijas čempionāta pirmā posma sacensības stantraidingā, kur triumfēja Janis Rozītis. Vēl divi latviešu braucēji - Gatis Riņķis un Kalvis Burkevics ieņēma ceturto un piekto vietu.
05.05.2009.
Tāls Meļķis
LaMSF Motošosejas komisijas vadītājs.