"Motoaplis" kluba biedru sapulces apskats.

2010.gada 4.februārī, Rīgā, Lubānas ielā 113 notika biedrības „Motoaplis” kluba biedru sapulce. Sapulcē piedalījās sekojoši kluba biedri: Aldis Briģis, Ivars Kazāks, Igors Klavucs, Ilmārs Rudzons, Ainārs Štrobergs, Artūrs Irbe, Māris Krakops, Guntars Zariņš, Uģis Apse, kā arī Dainis Liņķis un Tāls Meļķis (kuri ir kluba biedri un LaMSF motošosejas komisijas locekļi). Sapulces laikā tika apspriesti zemāk izklāstītie jautājumi.


1.Treniņi Biķerniekos 2010.

Biedrība „Motoaplis” ir rezervējusi BSKB moto sezonas laikā , visas ceturtdienas no plkst. 18.00. līdz 20.00.,biedrības motošosejas treniņiem kartodromā un motoaplī. Par precīziem treniņa laikiem Tāls ar BSKB vienosies pavasarī. Plānoto treniņu aptuvenās izmaksas būs 10 LVL. Atbildīgais par treniņiem būs Tāls, bet vajadzīgi vēl divi brīvprātīgie, kuri Tāli nepieciešamības gadījumā varēs aizvietot. Treniņa laikā nolemts izmēģināt arī jaunu trases konfigurāciju, kura sevī neietvers Biķernieku trases taisni un elkoni.


2.Latvijas motošosejas kalendārs 2010.gadam.

Kluba biedri izteica savus viedokļus par motošosejas kalendāru 2010.gadam, kurus tālāk virzīs izskatīšanai motošosejas komisijai. Paredzēts, ka Latvijas čempionāts (vai Kauss) sastāvēs no 6 posmiem, kur ieskaitē ies 4 labākie rezultāti.
   » 1.posms – 29-30.maijs, BSKB, kur piedalīsies arī DR meistarklase.
   » 2.posms – 24.jūlijs, Igaunija, Sāremā sala.
   » 3.posms – 30-31.jūlijs, BSKB (BSKB 44.gadu jubilejas pasākums).
   » 4.posms - ??.augusts, Lietuva, Kauņa (šis posms ir uz jautājuma zīmes, jo Lietuvieši nav noteikuši konkrētu datumu, ieteikt Lietuviešiem, lai sacīkstes nerīko 7.augustā, jo tad tās dublēsies ar DR rīkotajām sacensībām).
   » 5.posms – 14.augusts, Igaunija, Pērnava.
   » 6.posms – BSKB (vienoties ar DR par kopīgu sacīkšu organizēšanu. Pārnest 4.septembra sacīksti uz 11.septembri vai otrādi).


3.Nolikums un tehniskie noteikumi.

Ierosināt motošosejas komisijai, lai:
   » B un C klasēm čempionāta statuss būtu atklātais, bet SuperBike un Superstock 600 klasēm – nav ideju, jo šajās klasēs Latvijā šobrīd nav braucēju;
   » C klasi nedalīt pēc kubatūras ((Igaunijā arī nedala), riepām nav nozīmes, motociklam nav nozīmes, galvenais, lai motocikls ir tehniskā kārtībā);
   » tehnisko noteikumu izstrādei B klasēm par bāzi ņemt UEM SuperStock 600 tehniskos noteikumus;
   » dalības maksas motošosejas sacīkstēs Biķerniekos nepārsniegtu 40 LVL.
Tāls Meļķis apņēmās:
   » Līdz 15.februārim uzrakstīt un publisko motošosejas nolikumu 2010.gadam.
   » Līdz 28.februārim uzrakstīt un publiskot tehnisko noteikumus 2010.gadam.


4.Nauda.

Tālam Meļķim tika uzdoti jautājumi:
Cik nauda ir LaMSF, motošosejas komisijai?
Tāls: Drusku virs 1000 LVL, bet šī nauda uz doto momentu ir virtuāla, LaMSF reāli vispār nav naudas.
Kāpēc tā ir virtuāla?
Tāls: Tāpēc, ka LaMSF 2009.gadā tiesā zaudējusi ļoti lielu naudas summu, kas bija saistīta ar AMB apļu skaitīšanas iekārtu. LaMSF nav ne iekārtas, ne naudas.

„Motoaplis” biedri, ikgadēji nomaksā licenču naudu un kluba biedra naudu,un tādēļ nepiekrīt segt LaMSF parādus, kurus tiesā ir zaudējusi LaMSF, bet vēlas motošoseju attīstīt Latvijā un tāpēc: Kluba biedri no LaMSF vēlas uzzināt, kāds ir naudas sadalījums pa LaMSF komisijām, ko maksā klubi un sportisti, un konkrētu datumu, kad motošosejas komisijai ir iespēja tikt pie virtuālajiem 1000 LVL, kas varētu tikt izmantoti sacīkšu organizēšanai Biķerniekos. Šos jautājumus ir uzdots atrisināt Tālam, kurš tuvākajā LaMSF prezidija sēdē noskaidros.

Kluba biedriem ir priekšlikums LaMSF:
   » Motošosejas klubu ikgadējo biedra naudu, kas pašlaik ir 100 LVL, 20% novirzīt LaMSF savu izdevumu segšanai, bet 80% novirzīt LaMSF motošosejas komisijai, kurai ir tiesības to izmantot motošosejas popularizēšanai, jaunu sportistu piesaistei un sacīkšu organizēšanai.
   » Sportistu licences iemaksu, kas pašlaik motošosejā ir 40 LVL, 10% novirzīt LaMSF, savu izdevumu segšanai, bet 90% novirzīt LaMSF motošosejas komisijai, kurai ir tiesības to izmantot motošosejas popularizēšanai, jaunu sportistu piesaistei un sacīkšu organizēšanai.
Pretēja gadījumā, ja ar LaMSF nevar vienoties par šādu risinājumu, tad vienoties ar motošoseja komisiju, lai tā sportistu licences maksu samazina no 40 LVL un 1 LVL un atlikušos 39LVL sportisti maksā motošosejas komisijai. Šādā situācijā motošosejas komisija neprasa no LaMSF finansējumu, kas saistīts ar kausu, medaļu vai diplomu iegādi.
Šos jautājumus ir uzdots atrisināt Tālam, kurš tuvākajā LaMSF prezidija sēdē (februāra otrā puse)noskaidros.


5.Motošosejas komisija.

Biedrības „Motoaplis” biedriem ir ierosinājums- papildināt motošosejas komisijas sastāvu, kas vecinās motošosejas komisijas darbību.
Piesaistīt vienu vai divus cilvēkus, kas:
   » Nodarbosies ar jaunu sportistu piesaisti un motošosejas popularizēšanu Latvijas teritorijā;    » Uzlabos kontaktus, nodrošinās ātru informācijas apriti starp kaimiņu valstu motosporta federācijām, motošosejas komisijām. Popularizēs Latvijas motošoseju ārpus Latvijas teritorijas, reklamēs sacīkstes kaimiņu valstīs (Lietuva, Igaunija, Polija, Krievija, Baltkrievija).


6.Jautājums Tālam.

Kas ir BSKB 44.gadu jubilejas sacīkstes?
Šī sacīkstes būs veltītas - Biķernieku trases 44.gadu jubilejai un tās veidotājam, bet vispār tas būs ģenerālmēģinājums nākošā gada grandiozajam 45.gadu jubilejas pasākumam. Šīs sacīkstes organizē BSKB, LAF, LaMSF motošosejas komisija. Brauks auto, moto, kartingi un veterāni. Tā kā ieinteresētība ir abpusēja, varētu būt ļoti demokrātiska dalības maksa.


7.Uzdevums Tālam.

Tālam vismaz 2 reizes nedēļā apmeklēt www.motoaplis.lv lapu un atbildēt uz viņam uzdotajiem jautājumiem, kas saistīti ar moto šoseju, protams, ja tādi ir.


08.02.2010.