Jau pulksten 8 no rīta Motormuzeja stāvlaukumu pildīja visdažādākā kalibra mototehnika – no superbaiku ēras aizsācējas Honda CB750 līdz teicami restaurētajai 125 ccm Moskva. Bija arī visdažādāko modeļu javas, spīdīgi bavārieši un pannonia ar blakusvāģi un piekabi(!). Raiba motobraucēju kolonna devas uz rallija starta vietu – Pleskavas šosejas 76.km, kur dalībnieku pulkam pievienojas ciemiņi no Lietuvas, Igaunijas un Maskavas. Nākamais pieturas punkts, Āraišu vējdzirnavu apskate un pusdienas svaiga gaisā, upes ielokā, kurā ja tic brīdinājuma uzrakstiem mājo krokodili. Turpinājumā brauciens kolonnā uz Cesīm, kas gan izsauca dažu motociklistu neapmierinātību. Iemesls gluži prozaisks – dalībnieku vidū bija arī kāds nerestaurēts divtaktu DKW, kura darbības rezultātā visa tuvākā apkārtne noteikti pārklājās ar nesadegušas MS20 kārtiņu. Pēc ekskursijas pa Cēsu pili un tradicionālas fotogrāfēšanās kopbildei seko pagarš posms līdz Liepas pagastam, kur tiek atklāta salidojuma sportiskā daļa – veiklības sacensības. Kā jau bija gaidāms, labākos rezultātus uzrādīja dalībnieki, kuriem bijusi saskarsme ar motosportu. Sekojošā disciplīna - ripošana no kalna ar izslēgtu dzinēju savukārt izcēla tehniku labāk sagatavojušos(un smagākos) braucējus. Dienas un pasākuma noslēgums viesu namā – apbalvošana, bankets, sauna, sarunas etc…
Secinājums: kaifu no braukšanas ar motociklu var dabūt arī zem 200…;)
21.09.2009.
Tāls Meļķis
LaMSF Motošosejas komisijas vadītājs.