Aizvadītās brīvdienās , Biķernieku trases sanāksmju zālē tikās Latvijas, Lietuvas un Igaunijas motosporta federāciju motošosejas komisiju pārstāvji. Latvijas motošosejas komisijas ierosinātā un noorganizētā sanāksme, ļāva lietišķā un profesionālā gaisotnē pārrunāt tuvojošās motosacensību sezonas aktualitātes. Sanāksmes dalībnieki īsi iepazīstināja ar savu nacionālo čempinātu plānoto norisi un sacensību kalendāru. Tika panākta vienošanās par Baltijas čempionāta formātu un datumiem – trīs posmi (skat. motošosejas sacīkšu kalendārs ). Ir neliela aizķeršanās ar Lietuvas posmiem, jo kopējā Baltijas kalendāra saskaņošana ir viens liels kompromiss starp organizatoru vēlmēm, trašu noslogotību un starptautisko kalendāru. Latvijas un Igaunijas datumi ir skaidri (vēl jāsaņem apstiprinājums par Sāremā), lietuviešiem atliek tikai agrs pavasaris vai vēls rudens. Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, visi Igaunijas posmi būs tikai motocikliem, bez auto klašu dalības. Panākta vienošanās, ka vienas sacīkstes dalības maksa nedrīkst pārsniegt 100 € (izņemot treniņus, kas nav oficiālajā dienaskārtībā). Latvijas čempionāts sastāvēs no sešiem posmiem, kur ieskaitē ies visi posmi. Solo motociklu sacīkstes tradicionāli tiks papildinātas ar blakusvāģiem, skuteriem un Zelta Mopēdu. Kaimiņvalstu pārstāvji atzinīgi novērtēja gan regulāro iknedēļas treniņu iespēju Biķerniekos(organizē Motoaplis), gan kluba sacīkšu – Motoapļa Kauss pastāvēšanu, kas ļāva izpausties braucējiem, kurus redzam vadošajās pozīcijās vairākās klasēs Baltijas mērogā. Tika nomainītas nr. krāsas Superstock klasē – tagad balts fons, zili cipari. B klasēs nekas nemainās – trīsciparu (101 – 150 B1200, 151 – 200 B600) sarkans fons, balti cipari. Strīdus situācijās priekšroka jau esošajam lietotājam, tālāk mājas trases pārstāvim, tālāk pirmajam reģistrētajam konkrētās sacensībās. Tehniskajās kontrolēs nopietni tiks pievērsta uzmanība krāsām, formai un ciparu lielumam. Latvijas puses atsaucību neguva Igauņu ierosinājums C (būtībā hobija klasē) atļaut izmantot sliku riepas, bet neatļaut tās sildīt. Jaunieveduma mērķis esot palīdzēt realizēt/notirgot jau lietotos slikus, kas varētu būt lētāk? Sacensībās Latvijā C klases braucēji nevarēs izmantot slikus, bet varēs izmantot riepu sildītājus. Katras valsts čempionāta posmā būs noteikts nacionālās motošosejas komisijas pārstāvis, kurš būs pilnvarots pārstāvēt savas valsts braucējus. Sanāksmes beigās tika ieskicēti arī plāni ciešākai sadarbībai ar medijiem par platformu izmantojot visu trīs Baltijas valstu motošosejas potenciālu.
07.01.2013.
LaMSF Motošosejas komisija